درباره نیلند
فروشگاه نیلند یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین موبایل و تبلت و لپ تاپ درایران است که با هدف عرضه ی کالاهای اصلی البته با قیمت های واقعا پایین و رقابتی ارائه خدمت می کند. اگرچه به ظاهر تعداد بسیار زیادی فروشگاه آنلاین وجود دارد، اما در واقعیت تعداد اندکی از این فروشگاه ها، کالاهای اصلی را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی به هموطنان تقدیم می کنند. متاسفانه خدمات پس از فروش عبارتی است که این روزها هیچ جایی در ذهن مردم این مرز و بوم ندارد و همچنین بیشتر افراد با شنیدن این چنین عباراتی ، بی اعتمادی و نارضایتی در ذهن آنها تداعی می شود. خوشبختانه در طی سالیان متمادی فعالیت فروشگاه نیلند، به علت خدمات پس از فروش بی نظیر، روزانه تعداد بسیاری از هموطنان به جمع مشتریان ثابت این مجموعه اضافه می شوند.
فروشگاه نیلند یکی از بنیان گذاران ارائه خدمات واقعی پس از فروش در شهر تبریز در طی 5 سال اخیر می باشد و خوشبختانه در این وادی در شهرهای شمالی کشور صاحب نام می باشد. در سال 1396 خورشیدی، ما بر آن شدیم تا با راه اندازی فروشگاه آنلاین، با نام نیلند به کلیه هموطنان عزیز ارائه خدمات واقعی کنیم.
چرا نیلند ؟
فروشگاه های آنلاین بسیاری را روزانه می بینیم و یا از آنها خرید می کنیم اما پس از خرید میزان رضایت مندی به چه شکل است؟ پس از خرید میزان خدمات فروشنده به چه شکل است ؟ آیا فروشندگانی که همیشه مدعی فروش با قیمت پایین هستند، همانگونه که ادعا می کنند، به عهد خود وفا می کنند ؟ آیا به تنهایی نوشتن برخی موارد و تبلیغات بر روی آنها از جانب فروشگاه های آنلاین کافی خواهد بود ؟
ما در نیلند با شعار”یکبار امتحان کنید، یک عمر اعتماد کنید” در خدمت کلیه بزرگواران این مرز و بوم هستیم.
مشتری های نیلند …
متاسفانه مدتی است که فرهنگ مشتری مداری و واژه “مشتری” معانی خود را گم کرده اند، این روزها مشتری و مشتری مداری تنها به ابزاری برای کسب درآمد تولید شده است به این منظور که فروشندگان تمامی سعی خود را در آغاز یک داد و ستد به کار گرفته تا بتوانند تنها کالای خود را به مشتری فروخته، به سود مدنظر خود از آن داد و ستد رسیده و البته پس از آن مشتری ابزاری خود را کنار بگذارند.در طی این داد و ستد همواره ذهنیت فروشنده بر آن است که مشتری همچون ابزاری برای درآمد بوده و در پایان هر معامله کنار گذاشته می شود. اما سوال اینجاست، آیا واقعا این طرز فکر صحیح است ، آیا ترویج این گونه ذهنیت ها و فرهنگ ها را می توان مشتری مداری نامید ؟ قضاوت با شما !!!
چرا فروشگاه آنلاین؟
در واقع، به علت بسیاری از نیازهای مردم، نیازهایی که باعث می شوند شما برای با ارزش ترین مورد در زندگی، اهمیت بیشتری قائل شوید،منظور از با ارزشترین مورد زندگی “زمان” است. “زمان” محتوایی فوق العاده معنادار که متاسفانه شاید معنای واقعی خود را در زندگی روزمره ی ما از دست داده باشد.برای یک خرید ساده بجای آنکه ساعت ها در ترافیک بمانیم،بجای آنکه ساعت ها آلودگی صوتی و جوی را به خود و عزیزانمان متحمل کنیم، بجای آنکه زمان بیشتری را در پیاده رو ها روبروی ویترین مغازه ها و یا شنیدن صحبت های جالب فروشندگان در وصف یک کالا صرف کنیم، می توانیم با صرف بهینه اندکی زمان ارزشمند، تجربه خریدی فوق العاده را داشته باشیم. خرید آنلاین از آنجایی می تواند فوق العاده باشد که ما برای انجام آن می توانیم تنها با چند کلیک ساده یک خرید خوب را انجام دهیم و ناگفته نماند که سایر زمان باقیمانده را در کنار خانواده سپری کنیم.
راه حلی امروزیتر برای خرید
توسعه اینترنت روشهای خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب میکند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن میبینند. ویژگیها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگتر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفتهای شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغلههای روزانه بسیار گرانبهاتر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشردهتری داریم. دیگر صرف زمانهایی نسبتا طولانی در فعالیتهای نهچندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسانها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسانها، آنها را مجاب میکند که با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی، هوشمندانهتر و امروزیتر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگیهای روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیتهای وقتگیر و در عین حال کم اهمیتتر مانند خرید کردن دارند.
امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه حلهای جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام میکند.
مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را میبرند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب میکند و مایل است دقیقتر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بیگمان خرید به روشهای نوتر، هوشمندانهتر و البته لذت بخشتری را میطلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده کنندگان سرویسهای اینترنتی و مشتریان فروشگاههای اینترنتی افزوده میشود.
سایر دلایل متمایز کننده…
ناگفته نماند شما همواره می توانید جدیدترین دستگاه های هوشمند همچون تلفن همراه، تبلت و یا ساعت هوشمند را از نیلند خریداری کنید. وجه متمایز کننده دیگر نیلند از سایر رقبا نوع سفارش کالاهای جدید می باشد. بسیاری از کالاهایی را که در سرتاسر بازار ایران نمی توانید خریداری کنید اما در بازار های جهانی عرضه شده است، می توانید با هماهنگی از طریق درگاه های ارتباطی با بخش فروش نیلند ، به سفارش گذاشته و در سریع ترین زمان ممکن دستگاه مورد نظر خود را با بهترین خدمات پس از فروش درب منزل تحویل بگیرید.
سرعت پاسخگویی بخش فروش، پیشگیری سفارشات و خدمات پس از فروش بسیار بالاتر از سایر رقبای نام آور در این عرصه می باشد که خوشبختانه برای کلیه مشترکین دائمی فروشگاه نیلند امری صادق می باشد.